W tym temacie możecie wymieniać swój ranking dokonań reżyserskich Barbary Sass.
Oto mój:
1. Krzyk - 9/10
2. Tylko strach - 8/10
3. Bez miłości - 8/10
4. Debiutantka - 7/10
5. W klatce - 7/10
6. Historia niemoralna - 7/10
7. W imieniu diabła - 6/10
8. Pokuszenie - 6/10
9. Dziewczęta z Nowolipek - 5/10
10....
Najbardziej podoba mi się Rajska jabłoń Dziewczyna i gołębie i Tylko strach są to filmy z przesłaniem.Widać ze w jej filmach chciała pokazać kobiety zarówno twarde i agresywne i takie które nie daja sobie rady nawet z drobnostkami a to ze panie graja glowna role to w polskich filmach jest to niespotykane.Polskie...